Poczta Polska: kartki z internetu przez neoKartka.pl, Grzegorz Halama w reklamach

Poczta Polska udostępniła usługę neoKartka.pl pozwalającą zlecać przez internet wysłanie papierowych kartek pocztowych. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Grzegorza Halamy.

Grzegorz Halama

Tradycyjną kartkę pocztową można wysłać poprzez serwis neoKartka.pl bez konieczności zakładania w nim konta. Na stronie dostępnych jest 8 motywów graficznych, do których należy wpisać życzenia lub wybrać je z szablonów oraz dodać adres odbiorcy. Motywy będą okresowo zmieniane: obecnie można wybierać wzory z okazji Dnia Babci i Dziadka oraz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w lutym pojawi się motyw walentynkowy, w marcu - wzór z okazji Dnia Kobiet, a w kwietniu kartka wielkanocna.

Po dokonaniu płatności online przesyłka jest przekazywana do realizacji. Cena za dużą kartkę wysokiej jakości druku cyfrowego (format A5) wynosi 4,49 zł.

Usługę przygotowała Poczta Polska Usługi Cyfrowe, nowa spółka z grupy kapitałowej Poczty Polskiej.

- Jest to projekt pilotażowy, który będziemy rozwijać o nowe właściwości, m.in. dostęp przez telefon czy wstawianie własnych zdjęć - zapowiada Grzegorz Świdwiński, prezes Poczty Polskiej Usług Cyfrowych. - Pracujemy również nad kolejnymi e-usługami, takimi jak e-list, e-znaczek, usługa odwróconej hybrydy czy też produkty związane z pośrednictwem na linii obywatel - instytucje rządowe - dodaje.

Prezes Poczty Polskiej Janusz Wojtas mówi, że nowa usługa to jedna z odpowiedzi spółki na oczekiwania klientów. - W perspektywie długoterminowej liczba listów tradycyjnych będzie maleć ze względu na popularność poczty elektronicznej oraz innych nowoczesnych narzędzi. Rozwój e-usług, ale również obszaru paczkowego (KEP), logistycznego oraz usług finansowo - bankowych to działania wpisujące się w strategię rozwoju naszej grupy - opisuje Wojtas.

Wprowadzeniu neoKartki towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „z internetu do rąk własnych”, której twarzą jest Grzegorz Halama. Akcja, zaplanowana od 9 do 18 stycznia, obejmuje internet (spoty viralowe  i edykacyjne, reklamy zasięgowe i w wyszukiwarkach) oraz marketing bezpośredni.

tw