Przesyłki kurierskie Poczty Polskiej do odbioru w sklepach Żabka i Freshmarket

Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy i wybranych miejscowości w województwie mazowieckim możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta ma być sukcesywnie rozwijana, aby docelowo była dostępna w ponad 4700 sklepach w całej Polsce.

Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy "Poczta Polska – Odbiór w Punkcie", klient otrzyma możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, otrzyma on powiadomienie SMS-em z numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket - od 6.00 do 23.00.

– Przyjęta w tym roku strategia rozwoju Poczty Polskiej zakłada w ciągu pięciu lat podwojenie przychodów z obszaru kuriersko-paczkowego. Prognozujemy wzrost naszych usług kurierskich na poziomie 15–20 proc. wobec 10-proc. zwyżek prognozowanych dla rodzimego rynku. Dzięki współpracy z liderem sektora convenience - sieciami sklepów Żabka i Freshmarket - zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla klientów lokalizacjach. To duże udogodnienie dla naszych klientów tym bardziej, że sklepy Żabka i Freshmarket są zazwyczaj bardzo dobrze zlokalizowane, co dodatkowo przyspieszy proces odbioru paczki – podkreśla Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

Obecnie sieć click & collect Poczty Polskiej obejmuje stacje PKN Orlen, kioski/saloniki Ruch i własne placówki. Dzięki uzupełnieniu o sklepy Żabka i Freshmarket, powiększy się ona do ponad 11 tys. punktów odbioru.

km