SuperHit Festiwal 2017 i „Mega Hit” najdroższe w majowym cenniku reklamowym Polsatu

Reklamy w Polsacie w maju br. są średnio o kilka procent droższe niż przed rokiem. Najwięcej kosztują przy zaplanowanym na ostatni weekend maja Polsat SuperHit Festiwalu i w paśmie filmowym „Mega Hit”.

Polsat SuperHit Festiwal 2017 odbędzie się w ostatni weekend maja w Sopocie. Polsat będzie transmitował imprezę przez trzy dni: od piątku do niedzieli.

Najdroższe są reklamy podczas niedzielnej transmisji Kabareton 2017. Wtedy spot kosztuje 108,1 tys. zł, czyli 6 tys. zł więcej niż rok temu (cena netto, bez rabatu, spotu 30-sekundowego). Za reklamę podczas piątkowej transmisji Koncertu Platynowego i Diamentowych Singli trzeba zapłacić 57,9 tys. zł (w ub.r. 45,6 tys. zł), zaś podczas sobotniej relacji z jubileuszu Ewy Farnej oraz koncertu Radiowy Przebój Roku - 53,8 tys. zł (rok temu 47,8 tys. zł).

Maksymalna cena, jaką reklamodawcy zapłacą za spot w paśmie filmowym „Mega Hit”, sięga 68,3 tys. zł (rok wcześniej było to 60,4 tys. zł). Nieznacznie niższe kwoty trzeba wydać na reklamy w niedzielnym paśmie „Kabaret na żywo” - cena reklamy wynosi 62,4 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-wyprzedzil-tvp1-w-dvb-t-w-marcu-super-polsat-zyskal-najwiecej ##

52,3 tys. zł kosztuje z kolei spot przy prowadzonym przez Katarzynę Dowbor programie „Nasz nowy dom” (przed rokiem cena wynosiła 50,2 tys. zł).

Wśród programów talent-show najdroższy dla marketerów jest „Idol” - reklama przy nim kosztuje do 51,3 tys. zł. 300 zł mniej trzeba zapłacić za spot przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” (w ub.r. było to 45,6 tys. zł).

Reklamodawcy zainteresowani obecnością reklamową przy serialach Polsatu najwięcej zapłacą za reklamę przy „Przyjaciółkach” - 52,4 tys. zł (w ub.r. 55,9 tys. zł) i tylko nieco mniej przy „Pierwszej miłości” - maksymalnie 47 tys. zł (przed rokiem 49,2 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/supermodelka-plus-size-polsat-zygmunt-chajzer-jurorerem ##

Emisja spotu przy produkcji „Świat według Kiepskich” to wydatek rzędu nawet 41,7 tys. zł, zaś przy „Niania w wielkim mieście” - 36,4 tys. zł.

2 maja Polsat pokaże finał Pucharu Polski w piłce nożnej - reklamę przy tej transmisji wyceniono na 29,3 tys. zł (przed rokiem było to 25,2 tys. zł).

Maksymalne ceny reklam przy „Wydarzeniach”, sporcie i pogodzie wynoszą odpowiednio: 47,3 tys. zł, 51 tys. zł i 51,3 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/140-tys-widzow-programu-dorota-gawryluk-zaprasza-w-polsat-news ##

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na maj. Kilka dni majowe cenniki upubliczniły biuro reklamy TVP i TVN Media.

bg