Finał ME siatkarzy, „Roztańczony PGE Narodowy” i „The Brain - Genialny umysł” najdroższe we wrześniowym cenniku Polsatu

We wrześniowej ofercie Polsatu ceny reklam w niektórych pasmach są kilka procent niższe, a w innych - wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy transmisjach Lotto Eurovolley Poland 2017 i koncercie „Roztańczony PGE Narodowy”. Spośród stałych pozycji programowych najwyższe ceny maja reklamy przy „The Brain-Genialny umysł”.

Cena 30-sekundowego spotu przy transmisji finału Lotto Eurovolley Poland 2017, którą stacja będzie pokazywać 3 września br., wynosi 110,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Niewiele mniej kosztuje reklama przy koncercie „Roztańczony PGE Narodowy”, który będzie pokazywany 23 września - cena wynosi 101 tys. zł.

Spośród pozostałych, stałych pozycji programowych Polsatu najwyżej wyceniono spoty przy programie „The Brain - Genialny umysł”, który będzie nadawany we wtorkowe wieczory. Na reklamę przy nim trzeba wydać nawet 92,7 tys. zł.

Do 89,9 tys. zł z kolei kosztować będzie emisja filmu reklamowego w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”. To jednak 7,3 tys. zł mniej niż trzeba było zapłacić we wrześniu ub.r.

81,6 tys. zł zapłacą marketerzy zainteresowani emisją reklamy w poniedziałkowy wieczór 11 września - wtedy Polsat będzie pokazywać „800 lat Opola - Kabareton”.

Dość wysoko wyceniono również spoty emitowane w niedzielny wieczór, kiedy pokazywane  będzie pasmo „Kabaret na żywo”. Reklamodawcy muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 78,4 tys. zł (w ub.r. było to 65,4 tys. zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serial-w-rytmie-serca-polsat-kiedy-emisja-opinie-o-czym-jest ##

Cena spotu przy produkcji „W rytmie serca”, która na antenie Polsatu emitowana będzie w niedziele o g. 20.30 wynosi 70 tys. zł.

Na reklamę przy „Wyspie przetrwania”, która debiutuje w piątek 8 września trzeba wydać 67,8 tys. zł, zaś za spot przy show „Supermodelka Plus Size” w środowe wieczory - 63,2 tys. zł.

Po wakacyjnej przerwie na antenę stacji wraca serial „Przyjaciółki” - emisję spotu przy nim wyceniono na 64,3 tys. zł, czyli 5,2 tys. zł taniej niż rok temu. Staniały też spoty przy serialu „Pierwsza miłość” - z 56,3 tys. zł we wrześniu ub.r. do 55,8 tys. zł teraz. Więcej z kolei niż przed rokiem zapłacą reklamodawcy zainteresowani serialem „Świat według Kiepskich” - nawet 60,2 tys. zł (podczas gdy w ub.r. 53,1 tys. zł).

Emisja spotu przy programie z udziałem Katarzyny Dowbor „Nasz nowy dom” to wydatek rzędu 62,4 tys. zł, czyli 5,4 tys. zł mniej niż we wrześniu ub.r.

Ceny reklam przy „Wydarzeniach”, serwisie sportowym i prognozie pogody zależą od dnia emisji. Najdroższa reklama przy „Wydarzeniach” wynosi 60,2 tys. zł, przy serwisie sportowym - 62,6 tys. zł, a przy pogodzie - 70,6 tys. zł. Przed rokiem  było to odpowiednio: 59,4, 60,5 i 63,2 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/i-love-polsat-w-spocie-promujacym-jesienna-ramowke-i-25-lecie-stacji-wideo ##

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv podało cennik reklam na wrzesień. Kilka dni wcześniej cenniki ujawniły biuro reklamy Telewizji Polskiej i TVN Media.

bg