Przetarg dotyczy zakupu czasu antenowego w telewizji ogólnopolskiej i emisji spotu promującego akcję „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”.
Kampania ma być realizowana od 2 do 8 marca. W jej ramach będzie emitowany 15-sekundowy spot - w tym okresie POT chce minimum 14 emisji, z tego 7 w prime time.
Celem kampanii jest dotarcie z informacją o akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” do szerokiego grona odbiorców ogólnopolskich, zwrócenie uwagi na akcję „Polska zobacz więcej” i nakłonienie odbiorców do skorzystania z ofert prezentowanych w akcji. Poza tym reklama ma utrwalić w świadomości widzów daty 9-11 marca jako wyjątkowy weekend, podczas którego będą mogli skorzystać z wielu ofert turystycznych za połowę ceny. Dodatkowo reklama ma być wizerunkową prezentacją Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie z niepowtarzalnymi produktami turystycznymi.
Przetarg trwa do 16 lutego.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-organizacja-turystyczna-szuka-domu-mediowego-do-tygodniowej-kampanii