Polska Press Grupa rusza z konkursem Start.up.press dla młodym firm

Polska Press Grupa zaczyna nabór do konkursu Start.up.press, który jest skierowany do firm wykorzystujących nowe technologie. Przedsiębiorca może wygrać medialne wsparcie w gazetach i na serwisach internetowych Grupy, a także usługi doradcze.

Konkurs Start.up.press zaczął się w poniedziałek, 24 kwietnia. Nakierowany jest na młode firmy, które funkcjonują na rynku krócej, niż pięć lat. Ale także do osób, które mają pomysł na działalność w obszarze mediów, technologii mobilnych, ogłoszeń, e-commerce, wiadomości czy rozrywki.

- Jako cel stawiamy sobie wsparcie lokalnych przedsiębiorców i ich startupów, wykorzystujących nowe technologie i media. Liczymy, że doświadczenie Polska Press Grupy, mentorów i partnerów konkursu w skalowaniu biznesów oraz zasięgi naszych mediów zapewnią firmom dotarcie do klientów i pomogą odnieść sukces na rynku - mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy.

Konkurs będzie trzyetapowy. Najpierw zbierane będą zgłoszenia uczestników. Można się zgłaszać za pośrednictwem strony strefabiznesu.pl/startup-press. W drugim etapie, jury wybierze 10 najlepszych zespołów, które przejdą do trzeciego etapu. Najlepsi będą rywalizować o zwycięstwo podczas finału start.up.press 7 czerwca 2017 roku.

Polska Press chce nagrodzić trzy firmy lub trzy osoby. Jako nagrodę dostaną oni kampanie w mediach Grupy o wartości: 70 000 zł, 50 000 zł i 30 000 zł (odpowiednio: pierwsze, drugie i trzecie miejsce). Laureaci zostaną także objęci wsparciem mentorskim Polska Press Grupy i usługami doradczymi w zakresie organizacji kampanii medialnych i funkcjonowania rynku.


 

jk