Polska Rada Centrów Handlowych z agencją ITBC Communication

Polska Rada Centrów Handlowych rozpoczęła stałą współpracę z agencją komunikacji marketingowej ITBC Communication.

Głównym zadaniem agencji będzie wsparcie komunikacyjne PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia. Zespół będzie odpowiedzialny za planowanie i realizację strategii public relations, bieżące doradztwo komunikacyjne, relacje z mediami oraz obsługę biura prasowego

Za obsługę po stronie agencji odpowiada dział real estate & lifestyle, kierowany przez Dominikę Malik.

- Nasza agencja posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze podmiotów z sektora real estate, czego efektem jest bardzo dobra znajomość dynamicznie zmieniającego się rynku oraz trendów, które na nowo definiują rolę centrów handlowych, a także całej branży - mówi Dominika Malik.

Klienta pozyskano w drodze zapytania ofertowego. Umowa obowiązuje od stycznia br. i została zawarta na czas nieokreślony.

 

jd