Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma nowe władze, Krystian Dudek ponownie prezesem

Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało nowe władze. Prezesem po raz drugi wybrany został dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.

Na stanowiska wiceprezesów powołano z kolei Andrzeja Pomarańskiego (communication and public relations directora w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (wykładowcę w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (właściciel studia kreatywnego Kava Studio) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotna wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego).

Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account director w agencji First Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).

bg