Ponad 10 mln zł na kampanię upowszechniającą korzystanie z technologii cyfrowych

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa - Państwowy Instytut Badawczy (NASK) rozpoczęła przetarg dotyczący przygotowania strategii, koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych na rzecz upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych. Na ten cel przeznaczy 10 629 950 zł netto.

Ministerstwo Cyfryzacji (MC) w partnerstwie z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową – Państwowym Instytutem Badawczym (NASK-PIB) realizuje projekt pn. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.4 „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych”.
W ramach projektu zaplanowano przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w takich obszarach, jak jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci, programowanie.

Kampanie zostaną zrealizowane do końca 2020 r. z wykorzystaniem m.in. radia, telewizji, prasy, internetu, mediów społecznościowych, działań PR i innych.

Rozpoczęty właśnie przetarg obejmuje przygotowanie strategii kampanii, koncepcji kreatywnej oraz przygotowanie i emisję wybranych formatów. Strategia oraz koncepcja kreatywna kampanii obejmie wszystkie cztery obszary kampanii.

Dodatkowo w ramach oddzielnych postępowań równolegle prowadzone będą przetargi na działania PR, działania w telewizji (m.in. emisja Wielkiego Testu z Programowania, współprodukcje telewizyjne i radiowe) oraz na działania edukacyjne w obszarze programowania (prowadzenie punktów warsztatowych, realizacja konkursu dla szkół, kół informatycznych).

Budżet zaplanowanych działań wynosi ponad 10 mln zł netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 10 kwietnia br.

bg