Ministerstwo Cyfryzacji (MC) w partnerstwie z Naukową i Akademicką Siecią Komputerową – Państwowym Instytutem Badawczym (NASK-PIB) realizuje projekt pn. „Kampanie edukacyjno-informacyjne” dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.4 „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystania technologii cyfrowych”.
W ramach projektu zaplanowano przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w takich obszarach, jak jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci, programowanie.
Kampanie zostaną zrealizowane do końca 2020 r. z wykorzystaniem m.in. radia, telewizji, prasy, internetu, mediów społecznościowych, działań PR i innych.
Rozpoczęty właśnie przetarg obejmuje przygotowanie strategii kampanii, koncepcji kreatywnej oraz przygotowanie i emisję wybranych formatów. Strategia oraz koncepcja kreatywna kampanii obejmie wszystkie cztery obszary kampanii.
Dodatkowo w ramach oddzielnych postępowań równolegle prowadzone będą przetargi na działania PR, działania w telewizji (m.in. emisja Wielkiego Testu z Programowania, współprodukcje telewizyjne i radiowe) oraz na działania edukacyjne w obszarze programowania (prowadzenie punktów warsztatowych, realizacja konkursu dla szkół, kół informatycznych).
Budżet zaplanowanych działań wynosi ponad 10 mln zł netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 10 kwietnia br.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-10-mln-zl-na-kampanie-upowszechniajaca-korzystanie-z-technologii-cyfrowych