W kampanii „#poruszamymiasto „mytaxi przekonuje, że każdy dzień to podróż między ważnymi momentami, na które warto zdążyć. - Inspiracją dla kampanii „#poruszamymiasto” były prawdziwe historie naszych pasażerów, których taksówka mytaxi niejednokrotnie uratowała od spóźnienia na ważny w ich życiu moment: odlatujący samolot, spotkanie biznesowe, czy występ dziecka w przedszkolu - mówi Izabela Skonieczna, senior marketing manager mytaxi.
Spot prezentuje dzień z życia czwórki użytkowników mytaxi, którzy poruszają się taksówkami po mieście, łącząc codzienne obowiązki i przyjemności, pracę i życie prywatne. Występują w nim Erwan Debono - szef kuchni w restauracji Bez Tytułu, Rafał Grudziąż - architekt z pracowni 81.waw.pl i Agata Ziółkowska - właścicielka studia tańca Kultura Fizyczna.
Hasło „#poruszamymiasto” pojawi się w nowej identyfikacji wizualnej mytaxi, a także w taksówkach - na zagłówkach i oklejeniu aut. Kampania reklamowa obejmuje też internet (m.in. wszystkie największe serwisy VoD) oraz kina Multikino.
Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Andiamo.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/poruszamymiasto-w-reklamach-aplikacji-mytaxi-wideo