„#poruszamymiasto” w reklamach aplikacji mytaxi (wideo)

Aplikacja mobilna mytaxi wystartowała z kampanią „#poruszamymiasto” opartą na spocie, w którym wystąpili prawdziwi użytkownicy mytaxi: architekt z pracowni 81.waw.pl, właścicielki studia tańca dla dzieci Kultura Fizyczna oraz szef kuchni w warszawskiej restauracji Bez Tytułu.

W kampanii „#poruszamymiasto „mytaxi przekonuje, że każdy dzień to podróż między ważnymi momentami, na które warto zdążyć. - Inspiracją dla kampanii „#poruszamymiasto” były prawdziwe historie naszych pasażerów, których taksówka mytaxi niejednokrotnie uratowała od spóźnienia na ważny w ich życiu moment: odlatujący samolot, spotkanie biznesowe, czy występ dziecka w przedszkolu - mówi Izabela Skonieczna, senior marketing manager mytaxi.

Spot prezentuje dzień z życia czwórki użytkowników mytaxi, którzy poruszają się taksówkami po mieście, łącząc codzienne obowiązki i przyjemności, pracę i życie prywatne. Występują w nim Erwan Debono - szef kuchni w restauracji Bez Tytułu, Rafał Grudziąż - architekt z pracowni 81.waw.pl i Agata Ziółkowska - właścicielka studia tańca Kultura Fizyczna.

Hasło „#poruszamymiasto” pojawi się w nowej identyfikacji wizualnej mytaxi, a także w taksówkach - na zagłówkach i oklejeniu aut. Kampania reklamowa obejmuje też internet (m.in. wszystkie największe serwisy VoD) oraz kina Multikino.

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Andiamo.

bg