30-sekundowy spot w komediowej konwencji opowiada o skutkach niewyspania – rozdrażnieniu, napadach głodu czy problemach z koncentracją. W kontraście do niego przedstawiony jest całkowicie wyspany kot. W ostatniej scenie odtwórca głównej roli zasypia natychmiast po położeniu się na reklamowanym materacu. Towarzyszy mu głos z offu, informujący o studniowym okresie próbnym na ten produkt.
Spot emitowany jest w telewizji, a uzupełnienie komunikacji stanowią aktywności w internecie oraz mediach społecznościowych. Jest to druga kampania marki na terenie Polski od momentu debiutu spółki na brytyjskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w maju 2017 r.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada brytyjska agencja Accelerator, zaś reklamę wyreżyserował Tim Bullock z Blink Productions. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media, który pracuje dla tego klienta od grudnia zeszłego roku.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/producent-materacow-eve-sleep-radzi-by-zawsze-wstawac-prawa-noga