Od początku tego roku w sklepach pojawią się promocyjne opakowania Danonków, do których dołączone będą edukacyjne magnesy z bohaterem marki - Danonkiem. Łącznie kolekcja liczy 10 sztuk. Z każdym kolejnym zebranym magnesem dzieci będą zdobywać wiedzę o ważnej roli środowiska naturalnego.
Akcję wspiera 15-sekundowy spot telewizyjny, emitowany w stacjach dziecięcych. Kampanię wspomagają aktywności na Facebooku oraz materiały POS w punktach sprzedaży. W ramach uzupełnienia, na stronie internetowej marki promowanej marki pojawi się gra edukacyjna nawiązująca do idei kampanii, a w wybranych sklepach dostępne będą książeczki edukacyjne, które klienci będą mogli otrzymać za zakup Danonków.
Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie public relations zapewnia agencja Alert Media Communications.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/promocja-danonki-kolekcja-magnesow-zachecaja-najmlodszych-do-dbania-o-nature-wideo