"Przyszło świeże" - IKEA Targówek promowana w ekologicznej kampanii

W oparciu o natural media w Warszawie ruszyła kampania zachęcająca do odwiedzenia odświeżonego sklepu IKEA Targówek. Akcję pod hasłem "Przyszło świeże" przygotowała i realizuje agencja Mrufka.

Kampania "Przyszło świeże" jest prowadzona z użyciem ekologicznych form reklamowych, takich jak meble wykonane ze świeżej trawy (w warszawskim ZOO, nadwiślańskim Mieście Cypel, w okolicy sklepu IKEA Targówek), hasła reklamowe wyczyszczone na chodnikach (tzw. clean ads - ponad 100 lokalizacji), billboardy porośnięte kwiatami (po prawej stronie Wisły), ulotki usiane dziką roślinnością (rozdawane przez dwa tygodnie sierpnia w Multikinie na Targówku) oraz jeżdżący po ulicach stolicy „zielony” samochód.

Przez cały czas trwania akcji nośniki mają się znajdować pod stałą opieką ogrodnika, a po jej zakończeniu rośliny na powrót trafią do naturalnej gleby.




 


 

 

Kampanię przygotowała i realizuje agencja marketingowa Mrufka.

km