W ramach działań promujących markę przekąsek dla psów Purina Adventuros przygotowano 20-sekundowy spot telewizyjny, który emitowany będzie w National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Dodatkowo przewidziano komunikację w social mediach.
Marka we współpracy z Endomondo przygotowała aktywację pod hasłem „Łapa w łapę. Bieg po przygodę”. Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem - im więcej, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają nagrody - zestawy do biegania z psem lub bony na zakupy w sklepie Decathlon. Konkurs trwa od początku sierpnia do końca września.
W dniach 2-3 września marka zorganizuje w Warszawie event „Latające psy”, podczas którego będzie można zrobić sobie z pupilem nietypowe zdjęcie oraz wypróbować nowe przekąski.
Za realizację spotu odpowiada agencja McCann, za sampling produktów podczas eventu - High Frequency. Za aktywację z Endomondo oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MEC.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/purina-adventuros-promuje-sie-aktywacja-z-endomondo