„Życie w Twoich rękach” w wizerunkowej kampanii PZU (wideo)

W środę ruszyła wizerunkowa kampania PZU pod hasłem "PZU - Życie w Twoich rękach". Jest ona elementem ogłoszonej właśnie przez ubezpieczyciela strategii na lata 2018-2020. Za realizację działań ubezpieczyciela odpowiadają VML Poland, OTO Film i UM.

We wtorek władze PZU ogłosiły aktualizację strategii spółki do 2020 roku. Zmienia ona model działania całej Grupy PZU, stawia nowe akcenty i powołuje konkretne inicjatywy. Ma to pozwolić stać się PZU jedną z najbardziej innowacyjnych firm ubezpieczeniowych w Europie.

Ubezpieczyciel nawiązał współpracę strategiczną z Allegro i PLL LOT, planuje uruchomić program lojalnościowy oraz rozwinąć serwis dla klientów Moje.pzu.pl.

Na wtorkowej konferencji prezes spółki Paweł Surówka zapowiedział, że firma chce zmienić podejście do budowania relacji z klientami. Pomagać im rozwiązywać problemy w wielu obszarach i na każdym etapie życia.

W nowej kampanii ubezpieczyciel pokazuje linię życia i uczucia, które towarzyszą ludziom od narodzin aż po emeryturę. Firma podkreśla, że jest odpowiedzialnym partnerem i pomaga klientom wziąć życie we własne ręce.

- Ta kampania jest szczególna. Otwieramy nią nowy etap w komunikacji marki PZU, przechodząc od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne, do wizerunku partnera na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej. W kampanii podkreślamy też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne. Pod hasłem „To jest życie” są emocje, towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas bardzo naturalne, ale które z perspektywy czasu będą dla nas najważniejsze. Dlatego reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie zastosowaliśmy symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia - opisuje Magdalena Kicińska, dyrektor biura marketingu PZU.

Kampania potrwa do 28 lutego br. Zasięgiem obejmuje telewizję (2 spoty 30- i 45-sekundowe), prasę, internet (formaty displayowe, wideo, mailingi) oraz kino (spot 60-sekundowy).

Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Produkcją spotu zajął się OTO Film, a reżyserią - Arni Asgeirsson. Media zakupił dom mediowy UM.

bg