PZU reklamuje ubezpieczenia „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”

W czwartek wystartowała kampania PZU, w której firma reklamuje ubezpieczenia na życie „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”. Przygotowały ją firmy VML Poland i Universal McCann.

W komunikacji  PZU podkreśla, że jest marką, która dzięki swojej szerokiej ofercie wspiera klientów i towarzyszy im przez całe życie.

- Ta kampania kontynuuje komunikację wizerunkową marki PZU. Chcemy efektywnie pomagać klientom w rozwiązywaniu ich problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia. Jesteśmy więc obecni dzisiaj, gdy zabezpieczamy finansowo klientów i ich rodziny, a także będziemy obecni w przyszłości np. zapewniając ich dzieciom środki finansowe w momencie startu w dorosłość - mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie SA.

 

Kampania potrwa do 29 marca br. Wykorzystywane w niej media to telewizja oraz internet (formaty displayowe, mailingi, działania afiliacyjne).

Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Media zakupił Universal McCann.

Ubezpieczyciel w styczniu br. rozpoczął wizerunkową kampanię „PZU – Życie w Twoich rękach”, będącą elementem ogłoszonej przez firmę strategii na lata 2018-2020.

bg