W komunikacji PZU podkreśla, że jest marką, która dzięki swojej szerokiej ofercie wspiera klientów i towarzyszy im przez całe życie.
- Ta kampania kontynuuje komunikację wizerunkową marki PZU. Chcemy efektywnie pomagać klientom w rozwiązywaniu ich problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia. Jesteśmy więc obecni dzisiaj, gdy zabezpieczamy finansowo klientów i ich rodziny, a także będziemy obecni w przyszłości np. zapewniając ich dzieciom środki finansowe w momencie startu w dorosłość - mówi Dorota Macieja, członek zarządu PZU Życie SA.
Kampania potrwa do 29 marca br. Wykorzystywane w niej media to telewizja oraz internet (formaty displayowe, mailingi, działania afiliacyjne).
Za kreację kampanii odpowiada VML Poland. Media zakupił Universal McCann.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pzu-reklamuje-ubezpieczenia-pzu-wiecej-niz-ochrona-i-pzu-start-w-doroslosc