Utrzymana w zabawnej konwencji kampania jest kontynuacją działań ubiegłorocznych. Marka buduje w świadomości konsumentów pozytywny wizerunek oparty na skuteczności i niezawodności leku - ma służyć temu humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bohaterowie.
- Obecna kampania to kolejna odsłona „regionalnego” serialu reklamowego, który w sposób bardzo obrazowy i plastyczny ilustruje działanie leku w starciu z różnorodnymi lokalnymi dietami i sympatycznymi łasuchami - tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Spoty reklamowe emitowane są w wybranych stacji telewizyjnych oraz w internecie. Polpharma nie podaje terminu zakończenia kampanii.
Działania dla marki Ranigast Max przygotowała (oraz nadzorowała grę na kobzie) agencja reklamowa Opus B. Spoty wyprodukował Watchout, za postprodukcję odpowiada Xantus. Choreografią dań i reżyserią ogólną zajęli się Kuba Michalczuk oraz operator Maciek Ryter. Scenografie stworzył Marcin Płaszczyk.
Za zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranigast-max-na-zgage-i-niestrawnosci-od-polpharmy-goralska-kapela-i-szkoci-w-reklamach-wideo