Jak wyjaśnia Castorama, jej nowa strategia komunikacyjna jest oparta na najsilniejszych wartościach marki takich jak najwyższa jakość obsługi klientów, fachowe doradztwo połączone z szerokim i atrakcyjnym cenowo asortymentem.
We wszystkich spotach telewizyjnych pojawia się postać doradcy Castoramy, w którego rolę wcielił się znany stand-uper i aktor Rafał Rutkowski. W kampanii swoje odsłony będą miały zarówno spoty wizerunkowe w humorystyczny sposób zachęcające klientów do podejmowania zmian na lepsze w swoich domach, mieszkaniach i ogrodach, jak również seria spotów taktycznych, prezentujących zalety poszczególnych ofert produktowych. W każdym z filmów uwypuklona jest szeroka i praktyczna wiedza, jaką dysponują doradcy Castoramy.
Ważnym elementem kampanii jest coroczna loteria urodzinowa marki, w której klienci Castoramy mogą wygrać 25 tys. nagród, w tym 5 samochodów. Loterię wspiera specjalna, oddzielnie przygotowana kreacja również z Rutkowskim w roli głównej.
Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy spot wizerunkowy udostępniono w poniedziałek. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także szerokie wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.
Autorem nowej strategii i komunikacji jest agencja 2012, która tą kampanią rozpoczyna obsługę Castorama Polska (wygrała przetarg, wcześniej obsługą tej firmy zajmowała się agencja Gong). Media zaplanowały domy mediowe PHD i Value Media, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukował Opus Film a za postprodukcję odpowiadał Platige Image.
Jedną z poprzednich szeroko zakrojonych kampanii reklamowych Castoramy były działania prowadzone wiosną ub.r. W reklamach pokazywano zabawne porady dotyczące m.in. budowy i remontu.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/razem-damy-rade-rafal-rutkowski-w-reklamach-sklepow-castorama-wideo