Produkcja „Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywana była we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 14 lutego do 16 maja br. Średnia widownia drugiej edycji reality-show wyniosła 1,59 mln osób, co przełożyło się na 11,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię przyciągnął finałowy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,85 mln widzów.
Drugą edycję programu z uwzględnieniem danych oglądalności przesuniętej w czasie śledziło średnio 1,64 osób, co dało stacji 11,93 proc. udziału w 4+ i 19,64 proc. w 16-49.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-2-wygral-z-konkurencja-tvn-z-reklam-zarobil-30-23-mln-zl ##
Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji, stracił 150 tys. widzów w grupie 4+, ale o 120 tys. osób zwiększył swoją widownię w grupie komercyjnej. Wówczas produkcję oglądało średnio 1,74 mln osób, a ich udział wynosił 12,66 proc. w 4+ oraz 16,92 proc. w 16-49.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-zony-hollywood-3-tvn-liderem-w-grupie-16-49 ##
TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2 z udziałem na poziomie 16,35 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN uplasowały się: Polsat (9,20 proc.; filmy fabularne i „Niania w wielkim mieście”) oraz TVP1 (5,10 proc.; gł. kryminalne seriale).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już liderem, a dalsze miejsca zajęły: Dwójka, Polsat i Jedynka.
„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki.
Zwycięzcą właśnie zakończonej edycji reality-show została Daria Ładocha, a w rolę tytułowego agenta wcielała się Odeta Moro.
Trzecią edycję programu na antenie TVN będzie można oglądać wiosną 2018 roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reality-show-agent-gwiazdy-2-zwiekszyl-widownie-w-grupie-komercyjnej-19-79-mln-zl-z-reklam