Jak podaje Polsat Media, biuro reklamy które odpowiada za sprzedaż czasu reklamowego TV4, kanał ten jest drugim po Polsacie największym kanałem w jego portfolio.
Wprowadzenie sprzedaży reklam w TV4 z cennika jest spowodowane dobrymi wynikami oglądalności w 2017 roku (jak podaje PM na podstawie danych Nielsen Audience Measurement - średni udział w grupie A16-49 w okresie styczeń-listopad wyniósł 4,0 proc. ) oraz dużym zainteresowaniem reklamodawców.
Nowe zasady sprzedaży mają umożliwić klientom bardziej precyzyjne targetowanie kampanii i dotarcie do grup celowych.
Wprowadzony model sprzedaży cennikowej jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty sprzedaży pakietowej.
Cennik Czwórki będzie publikowany w cyklach miesięcznych, równolegle z cennikiem Polsatu.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamy-w-tv4-od-stycznia-w-sprzedazy-cennikowej