Reklamy w TV4 od stycznia w sprzedaży cennikowej

Od początku stycznia 2018 roku reklamy w TV4 sprzedawane będą nie tylko w ofercie pakietowej, ale także z cennika.

Jak podaje Polsat Media, biuro reklamy które odpowiada za sprzedaż czasu reklamowego TV4, kanał ten jest drugim po Polsacie największym kanałem w jego portfolio.

Wprowadzenie sprzedaży reklam w TV4 z cennika jest spowodowane dobrymi wynikami oglądalności w 2017 roku (jak podaje PM na podstawie danych Nielsen Audience Measurement - średni udział w grupie A16-49 w okresie styczeń-listopad wyniósł 4,0 proc. ) oraz dużym zainteresowaniem reklamodawców.

Nowe zasady sprzedaży mają umożliwić klientom bardziej precyzyjne targetowanie kampanii i dotarcie do grup celowych.

Wprowadzony model sprzedaży cennikowej jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty sprzedaży pakietowej.

Cennik Czwórki będzie publikowany w cyklach miesięcznych, równolegle z cennikiem Polsatu.

bg