W kampanii promującej nowy smak Coca-Coli obok Roberta Lewandowskiego występują kibice.
Działania promocyjne trwają od początku sierpnia, a ich główną częścią jest spot telewizyjny. Oprócz tego marka prowadzi działania w digitalu - na platformach Ipla, TVPlayer, YouTube, Filmweb oraz Spotify, social mediach - na Facebooku i Instagramie oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach.
Kampanię wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin Stankiewicz, Rezi, Blowek oraz Rafał Masny.
Za koncepcję kreatywną i działania ATL kampanii odpowiada agencja McCann Worldgroup, za działania reklamowe Agencja Reklamowa Fortis BTL, a za digital i social media - LiquidThread. Obsługę PR powierzono agencji Hill + Knowlton Strategies, a planowanie i zakup mediów domowi mediowemu Mediacom.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-reklama-coca-cola-zero-cukru-wideo