RTV Euro AGD już reklamuje się ze Świętym Mikołajem

Sieć sklepów RTV Euro AGD jako jeden z pierwszych dużych reklamodawców rozpoczęła kampanię nawiązującą do Bożego Narodzenia. Reklamowana jest w niej promocja wyprzedażowa.

Nowe reklamy RTV Euro AGD pokazują zdziwioną twarz Świętego Mikołaja oraz hasło: „Co zaskoczyło Mikołaja? Wyprzedaż!”.

Kampania wspiera promocję, w ramach której obniżono ceny niektórych produktów z różnych kategorii sprzętu dostępnego w RTV Euro AGD. Promocja wystartowała 29 września, potrwa do 16 października lub wyczerpania zapasów promocyjnych urządzeń.

Akcje reklamowe nawiązujące do Bożego Narodzenia są realizowane przede wszystkim w listopadzie, grudniu i na początku stycznia. W ostatnich latach najwięksi marketerzy rozpoczynali takie kampanie najwcześniej na przełomie października i listopada.

Przy czym bożonarodzeniowe dekoracje i związane z nimi produkty pojawiły się już w niektórych sklepach.

tw