Kolejna zabawna wypowiedź Ryszarda Petru w dżinglu TVP Info (wideo)

TVP Info zaczęło emitować kolejny dżingiel autopromocyjny z zabawną wypowiedzią przewodniczącego Nowoczesnej Ryszarda Petru. To kolejny klip stacji ze słowami tego polityka.

W dżinglu TVP Info udostępnionym w piątek pokazywana jest wypowiedź Ryszarda Petru sprzed kilku dni na temat jego spotkań z zagranicznymi politykami. Lider Nowoczesnej przekonywał, że ze wszystkimi jest na „ty”, czyli „you”, ponieważ w języku angielskim nie używa się formy „pan”. Z tej wypowiedzi żartowano w serwisach społecznościowych.

To kolejna wypowiedź Ryszarda Petru, która znalazła się w dżinglu autopromocyjnym TVP Info. Na początku stycznia emitowano klip, w którym polityk, odpowiadając na pytania o negocjacje dotyczące zakończenia protestu posłów PO i Nowoczesnej na sali plenarnej Sejmu, stwierdził kilka razy, że „wszyscy wszystko wiedzą”. Może to kojarzyć się z hasłem głównym TVP Info - „#wieszwięcej”.

Stacja w swoim serwisie internetowym poinformowała, że dżingiel w ciągu kilku dni zanotował ponad 150 tys. wyświetleń na Facebooku i 70 tys. na Twitterze.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-woronicza-17-krzysztof-kossowski-blogosfera-michal-rachon ##

Z kolei zaraz po zakończeniu protestu na sali plenarnej TVP Info emitowało dżingiel, w którym barwnie komentowali to Ryszard Terlecki z PiS („muppet show się kończy) i Ryszard Petru („Mówiłem Grzegorzowi Schetynie, że trzeba szukać innych rozwiązań. Powiedział, że wejdzie na trybunę. No, to wlazł i zlazł”).

 

TVP Info pokazywało też inne dżingle autopromocyjne z oryginalnymi wypowiedziami, np. z zabawną reakcją skoczka narciarskiego Piotra Żyły na pytanie po jednym z konkursów Pucharu Świata transmitowanych w TVP1.

 

Dżingle autopromocyjne są pokazywane na antenie TVP Info oraz udostępniane na profilach stacji na Facebooku (ma 280 tys. użytkowników) i Twitterze (625 tys. followersów).

Według Nielsen Audience Measurement w styczniu br. średnia widownia minutowa TVP Info wynosiła 273 544 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 3,67 proc.

tw