Agencja S Words po rebrandingu: marketing do obcokrajowców i osób LGBT, Roger Weichert i Emilia Skorupska nowymi pracownikami

Agencja S Words zajmująca się komunikacją marketingową i smarketingiem, prowadzona przez Grzegorza Miecznikowskiego powiększa zespół o dwie osoby: Rogera Weicherta i Emilię Skorupską. Przeszła też rebranding i wprowadza na rynek nowe usługi m.in. marketing skierowany do środowisk LGBT.

Do zespołu S Words dołączyli Roger Weichert i Emilia Skorupska. Roger Weichert objął stanowisko project managera i zajmie się rozwojem nowych usług, koordynowaniem projektów prowadzonych dla nowych klientów agencji oraz wsparciem działań marketingowych i edukacyjnych prowadzonych przez S Words.

Roger Weichert, z wykształcenia kulturoznawca i medioznawca, kończy obecnie studia doktoranckie na Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie. W przeszłości pracował jako dziennikarz w radiu RMF FM, a także Radiu Merkury i Tok FM oraz w "Głosie Wielkopolskim". Przez blisko 4 lata współpracował z portalem Stacjakultura.pl jako etatowy recenzent książek. Wspierał rozwój start-upu LokalnyRolnik.pl, pełniąc funkcję content managera w projekcie. Pod koniec 2015 roku dołączył do redakcji magazynu {slow}, w której objął Dział Kultury.

Emilia Skorupska będzie współpracować z agencją na stanowisku marketing trainee. W zakres jej obowiązków wchodzi research i wsparcie bieżącej obsługi klienta, zwłaszcza w projektach video marketingowych. Zawodowo związana wcześniej była z branżą ubezpieczeniową.

Grzegorz Miecznikowski będzie nadal pełnił funkcję CEO w S Words, ale skupi się na tworzeniu strategii dla nowych klientów, rozwoju biznesu i dbaniu, by prowadzone przez agencję działania stanowiły rzeczywistą - sprzedażową i wizerunkową - wartość dla klientów.

Agencja zmieniła logo. W ofercie S Words pojawiły się też nowe usługi. Jest to marketing skierowany do cudzoziemców, czyli kampanie międzynarodowe oraz działania lokalne firm chcących zaistnieć na rynku polskim lub poszerzyć swoją grupę docelową o obcokrajowców mieszkających w Polsce.

Drugą usługą jest marketing skierowany do społeczności LGBT. Jak podają przedstawiciele S Words, wartość rynku LGBT w Polsce szacowana jest na 6,6 mln zł, dotąd jednak nie były realizowane szersze działania sprzedażowo-marketingowe tworzone z myślą o segmencie LGBT.

W ofercie S Words wprowadzono też tzw. concierge. Jest to usługa wirtualnej agencji PR, skierowana przede wszystkim do małego i średniego biznesu oraz startupów, które chcą zaistnieć na rynku polskim lub zagranicznym oraz zacząć budować relację ze społecznościami, inwestorami, potencjalnymi klientami czy mediami. PR Concierge to także usługa self-PR dla klientów potrzebujących jedynie konsultacji i pomocy w dotarciu do mediów poprzez przygotowanie dedykowanych baz mediów (polskich i zagranicznych) w ciągu niespełna 48 godzin.

bg