Imitacja Samsung Galaxy S8 w kampanii reklamowej Samsunga

W ramach kampanii promującej wprowadzenie na brytyjski rynek nowego modelu Galaxy S8 Samsung przygotował dużą makietę smartfona, na tle której użytkownicy mogą robić zdjęcia w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Wielkiej Brytanii.

Prezentacja nowych flagowych smartfonów Galaxy S8 oraz S8+ odbyła się podczas zorganizowanej przez Samsunga konferencji Unpacked w końcu marca br. Urządzenia spotkały się z przychylną oceną ekspertów, a w Polsce Galaxy S8 i Galaxy S8+ są najszybciej sprzedającymi się w przedsprzedaży smartfonami z serii Galaxy.

Samsung przygotowuje się też do rozpoczęcia sprzedaży nowych modeli w Wielkiej Brytanii i postanowił w nietypowy sposób zachęcić Brytyjczyków do zakupu Galaxy S8/S8+, które mają się pojawić na tamtejszym rynku pod koniec kwietnia br.

W ramach kampanii promocyjnej Samsung w ankiecie poprosił 2,5 tys. użytkowników w Wielkiej Brytanii o wskazanie najbardziej malowniczych miejsc w tym kraju. Dzięki temu powstała lista 20 lokalizacji, wśród których znalazły się m.in. Saint Ives, Stonehenge, Snowdon i Londyn.

Kluczowym elementem projektu jest stworzona przez Samsung makieta Galaxy S8 o wymiarach 7 na 3 metry składająca się z ramki oraz przezroczystej imitacji wyświetlacza z umieszczonym na nim przyciskiem Start rozpoczynającym odtwarzanie materiału wideo.

 

Według planów powiększony model smartfona w kwietniu i maju br. będzie wożony po całym kraju i montowany w miejscach wskazanych wcześniej przez użytkowników jako najbardziej interesujące. Makieta ma służyć do zabawy i pozwalać na robienie ciekawych zdjęć oraz kręcenie filmów, których bohaterami będą ludzie wewnątrz stworzonej ramki.

Autorem pomysłu na niekonwencjonalną kampanię Samsunga jest Matthew Cattell uznany w ub.r. za najlepszego fotografa krajobrazu w Wielkiej Brytanii.

 

ps