W spotach Adam Woronowicz wciela się w rolę Wielkiego Innowatora, który prezentuje bogate i użyteczne funkcje telewizora QLED.
W kolejnych spotach odwiedza różnych użytkowników tego telewizora, zastając ich przy włączonym odbiorniku - parę oglądającą film, dziewczynę ćwiczącą fitness oraz chłopaka grającego na dużym ekranie. Konwencja każdego odcinka jest pomyślana tak, aby poprzez pryzmat różnych widzów i różnych sytuacji, przedstawić szerokie możliwości Samsung QLED TV.
- „Doznaj olśnienia” to kolejna kampania, która w sposób zabawny i nieoczywisty pokazuje pełnię możliwości telewizorów. Tym razem skupiliśmy się na naszej flagowej serii QLED TV. Materiały wideo, które realizowaliśmy wcześniej utwierdziły nas w przekonaniu, że o telewizorach można „mówić” inaczej, przez pryzmat ich funkcjonalności i z wykorzystaniem konkretnych życiowych przykładów. To ma dla użytkowników większą wartość. A dzięki zastosowaniu zabawnej formuły jest to także świetna rozrywka - opisuje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Na początku br. w serii materiałów promujących Samsung Smart TV youtuber Jakub Dębski przeprowadzał wywiady z Grzegorzem Krychowiakiem, Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem.
Wcześniej Woronowicz wystąpił w kilku kampaniach reklamowych ING Banku Śląskiego.
Nowa akcja reklamowa Samsunga jest prowadzona w internecie. Potrwa do 10 listopada.
Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland. Spoty wyreżyserował Kris Rus, produkcją zajął się dom produkcyjny Sputnik Studio, postprodukcja obrazu - studio Miło, a postprodukcją dźwięku - Głośno.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/samsung-qled-tv-adam-woronowicz-w-reklamach-doznaj-olsnienia