Scholz & Friends Warszawa przez trzy lata będzie reklamować Euroloan

Agencja Scholz & Friends Warszawa (należąca do holdingu Mediacap) podpisała umowę na obsługę reklamową przez trzy lata marki pożyczek gotówkowych Euroloan (należącej do fińskiego koncernu Mash Group). Poprzednio pracowała dla niej na zasadzie projektowej.

Scholz & Friends Warszawa przygotowała strategię i kreację zeszłorocznej kampanii pod hasłem „Pożyczka po fińsku” wprowadzającej markę Euroloan na polski rynek.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników i wspólnych projektów. Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej marki oraz wysoką skuteczność dotychczas prowadzonych działań komunikacyjnych zdecydowaliśmy się na nawiązanie stałej współpracy Scholz & Friends Warszawa - opisuje mówi Grzegorz Kasprzyk, marketing manager Euroloan.

W ramach umowy Scholz & Friends Warszawa przez najbliższe 3 lata będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową Euroloan we wszystkich kanałach komunikacji. Mediacap w komunikacie giełdowym podał, że „przewidywana wartość przychodów z ewentualnej umowy o współpracy, w okresie jej obowiązywania, może przekroczyć 3 proc. wartości przychodów ze sprzedaży określonych w opublikowanym skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za rok poprzedni”.

Według szacunkowych danych Mediacap zanotował 75 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

tw