Scholz & Friends Warszawa przygotowała strategię i kreację zeszłorocznej kampanii pod hasłem „Pożyczka po fińsku” wprowadzającej markę Euroloan na polski rynek.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników i wspólnych projektów. Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej marki oraz wysoką skuteczność dotychczas prowadzonych działań komunikacyjnych zdecydowaliśmy się na nawiązanie stałej współpracy Scholz & Friends Warszawa - opisuje mówi Grzegorz Kasprzyk, marketing manager Euroloan.
W ramach umowy Scholz & Friends Warszawa przez najbliższe 3 lata będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową Euroloan we wszystkich kanałach komunikacji. Mediacap w komunikacie giełdowym podał, że „przewidywana wartość przychodów z ewentualnej umowy o współpracy, w okresie jej obowiązywania, może przekroczyć 3 proc. wartości przychodów ze sprzedaży określonych w opublikowanym skonsolidowanym sprawozdaniu finansowym za rok poprzedni”.
Według szacunkowych danych Mediacap zanotował 75 mln zł wpływów ze sprzedaży, o 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/scholz-friends-warszawa-przez-trzy-lata-bedzie-reklamowac-euroloan