Jak podano w komunikacie "zmiana w strukturze podmiotów wchodzących w skład Publicis Communications wynika przede wszystkim z chęci uproszczenia funkcjonowania agencji i zmniejszenia ilości biurokracji. W związku z tym, firma systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych".
Od 10 października marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG, której szefem będzie Sebastian Hejnowski. Przez ostatnie dwa lata pracował w warszawskim i paryskim biurze Publicis Groupe. Obecni dyrektorzy zarządzający Leo Burnett Warsaw - Hanna Jackowska, MSL - Sebastian Stępak oraz Arc - którego szefową jest Agnieszka Gryżewska - będą raportowali bezpośrednio do Hejnowskiego, zachowując dotychczasową niezależność swoich agencji. Wymienione marki będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG.
- Sebastian to dynamiczny menedżer, który buduje efektywne organizacje i zapewnia ich wzrost. Jego skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty spółek w jednym z filarów grupy - komentuje Tomasz Pawlikowski, chairman & CEO Publicis Communications.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/konkursowy-knebel-samobojczym-ruchem-publicis-groupe-mentalnosc-excela-uciekna-kreatywni ##
W związku z połączeniem trzech agencji, planowana jest przeprowadzka biura MSL na powierzchnię biurową, gdzie znajduje się Leo Burnett i Arc.
Dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Publicis Communications od lipca tego roku jest Marek Gargała.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sebastian-hejnowski-szef-lbg-polaczenie-arc-leo-burnett-msl