Sebastian Olszowy w kancelarii prawniczej SPCG (T. Studnicki, K. Płeszka, Z. Ćwiąkalski i J. Górski) - zatrudniającej kilkadziesiąt osób - zajmuje stanowisko marketing&communication managera.
Ostatnio Olszowy pracował w agencji Communication Unlimited, do której dołączył w sierpniu ub.r. obejmując stanowisko client service directora. Odpowiadał tam m.in. za nadzorowanie projektów i zespół client service oraz realizację kampanii dla klientów agencji.
Przedtem pracował przez półtora roku jako marketing & new business director w Leo Burnett oraz przez dwa lata jako dyrektor zarządzający w PZL. Wcześniej był związany m.in. z Mindshare Polska (przez siedem lat na różnych stanowiskach), AdPistols, JWT i Agorą.
W branży reklamowej pracował przez ponad 20 lat. Realizował projekty m.in. dla Heinekena, Van Pura, Daewoo, Fiata, Forda, Energi, Alior Banku, Inteligo, Metlife, PZU, Delecty, United International Pictures, Aflofarmu, Tesco, Vision Expressu, Samsunga czy T-Mobile oraz współtworzył kampanie społeczne „Kocham. Nie biję” oraz „HIVokryzja. Wyleczmy się”.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sebastian-olszowy-odszedl-z-communication-unlimited