Zabawna sprzeczka o to, czy w Selgrosie można kupować na sztuki (wideo)

Wystartowała nowa kampania telewizyjna Transgourmet Polska dla sieci sklepów Selgros Cash&Carry. Akcję podkreślającą, że w sieci można kupować towary na sztuki, przygotowała agencja Life on Mars.

Bohaterami 30-sekundowego spotu Selgrosa jest para, która w czasie zakupów zastanawia się głośno, czy w sieci można kupować towary na sztuki, czy tylko w ilościach hurtowych. Po konsultacji ze sprzedawcą okazuje się, że rację ma kobieta, twierdząca, że Selgros sprzedaje produkty w ilościach detalicznych.

- Chcemy, żeby nasze produkty były dostępne dla dużej rzeczy naszych klientów, stąd sprzedaż produktów na sztuki. Chcemy częściej mówić konsumentom o bogactwie oferty, ale w rozsądnych cenach - w mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska.

Reklama emitowana jest w telewizji, serwisach VOD. Uzupełnia ją komunikacja w gazetkach oraz kanałach digital marki.
Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada agencja Life on Mars (będąca częścią Brand New Galaxy), za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią kampanii zajął się Bartek Prokopowicz.

jd