Sephora w lutym otworzy sklep internetowy

W lutym br. Sephora Polska uruchomi własny sklep internetowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie w nim dostępny ten sam asortyment co w stacjonarnych perfumeriach tej sieci.

- Otwarcie sklepu internetowego to istotny element strategii rozwoju Sephory w Polsce. Stawiamy na synergię sprzedaży offline i online w odpowiedzi na wyraźny globalny trend łączenia różnych kanałów dystrybucji w handlu detalicznym - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Jasiński, odpowiedzialny za projekt e-commerce w Sephora Polska.

Jasiński podkreśla, że firma obserwuje, że klienci chcą mieć dostęp do jej oferty o dowolnej porze przy zachowaniu wysokich standardów obsługi. - Potwierdzają to choćby badania przeprowadzone przez firmę Gemius w latach 2012/2013 wśród polskich internautów. Wynika z nich, że rośnie popularność zakupów kosmetyków i perfum w internecie - dodaje Jasiński.

W sklepie internetowym działającym pod adresem Sephora.pl dostępna będzie ta sama oferta produktowa jak w sieci stacjonarnych perfumerii. - W praktyce oznacza to tysiące produktów wiodących światowych producentów, liczne marki na wyłączność dostępne tylko w naszej sieci, oraz ogromną gamę kolorowych i pielęgnacyjnych kosmetyków marki Sephora - wymienia Jasiński.

Polski sklep internetowy Sephory powstaje w oparciu o platformę francuskiego serwisu tej sieci, a ponadto będzie wykorzystywał rozwiązania sprawdzone w Stanach Zjednoczonych.

Firma Sephora ma ponad 1800 perfumerii na całym świecie, a jej sklepy internetowe działają w Kanadzie, Meksyku, Brazylii, USA, Francji, Włoszech i w Chinach.

Konkurencyjna sieć perfumerii Douglas swój sklep internetowy uruchomiła jesienią 2010 roku.

Patryk Pallus