Na potrzeby kampanii powstała seria kilku spotów, w których Tomasz Oświeciński wciela się w różne role, np. nauczyciela, pracownika służby więziennej, a nawet kobiety.
W każdej historii zwracając się bezpośrednio do widzów, zachęca w charakterystyczny dla swojej gry aktorskiej sposób, do wizyty na Showmax.com i skorzystania z oferty serwisu. Krótka formuła spotów utrzymanych w humorystycznej konwencji ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorców poszukujących rozrywki w telewizji i internecie oraz podkreślić obecność i znaczenie serwisu w tym segmencie.
- Komunikacja serwisu Showmax od początku miała unikalny charakter. Cieszymy się, że wciąż możemy realizować ją w odważny sposób, bo to istotny wyróżnik, często decydujący o skuteczności kampanii - podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun
Kampania startuje w poniedziałek 23 października, realizowana będzie w telewizji i internecie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/showmax-polska-wersja-saturday-night-live-premiera-co-to-jest ##
Showmax wystartował w Polsce w lutym br. W pierwszej kampanii reklamowej serwisu wystąpili Ewan McGregor i aktorzy z filmów Patryka Vegi, a w kolejnych promowane były polskie etiudy filmowe dostępne na wyłączność w tym serwisie, m.in. „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Showmax zanotował 819 tys. realnych użytkowników i 14,5 mln odsłon.
Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, a za zakup mediów - dom mediowy PHD.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/showmax-tomasz-oswiecinski-w-reklamach-jako-nauczyciel-w-wiezieniu-i-sukience-wideo