„Sielskie Życie“ - nowe pismo od Burdy

„Sielskie Życie“ - tak nazywa się nowy magazyn, który w środę 23 marca br. wprowadziła na rynek Grupa Burda. Tematyka pisma skupia się wokół spokojnego życia zgodnie z naturą na prowincji.

- Tytuł kierowany jest do osób którzy świadomie zdecydowali się na zmianę sposobu swojego życia. Którzy mają mieszkanie w mieście, ale tylko po to aby załatwić kilka spraw i wracać do swojego uporządkowanego spokojnego życia poza miastem - informuje nas Michał Helman, dyrektor wydawniczy w Grupie Burda. W magazynie znaleźć można m.in. historie ludzi, który żyją na wsi, porady dotyczące domu i ogrodu, przepisy kulinarne, artykuły poświęcone przyrodzie, czy informacje o regionach Polski. Jak podkreśla Helman, pismo trudno zakwalifikować do konkretnego segmentu. Jego redaktor naczelną została Małgorzata Szczepańska, kierująca równie magazynami “Mój Piękny Dom” i “Elle Decoration”.

„Sielskie Życie” liczy 132 strony, ukazało się w nakładzie 50 tysięcy egz. i cenie 8,90 zł. Pismo wydrukowane zostało na wysokiej jakości papierze i ma lakierowaną okładkę. Magazyn jest półrocznikiem – kolejny numer ma ukazać się jesienią br.

Wprowadzenie na rynek tytułu wspiera kampania reklamowa na łamach tytułów wydawnictwa („Elle“, „Elle Decoration“, „InStyle“, „Dobre Rady“, „Mój Piekny Ogród“, „Mój Piekny Dom“, „Chip“ oraz „TopGear“), a także mailingi do bazy użytkowników crn.pl, promocja w punktach sprzedaży oraz kampania outdoorowa na nośnikach Citi Channel.

Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu Burda Publishing Polska.

pp