Marka przygotowała na tegoroczny finał Super Bowl specjalną, 60 -sek. reklamę. Nie pokaże jej jednak podczas finału 4 lutego szerokiej widowni. Na tym ma polegać jej ekskluzywność. Film obejrzy jeden nastoletni fan Skittles - Marcos Menendez z Canoga Park w Kalifornii. Po tym jak obejrzy reklamę, zainteresowani będą mogli co najwyżej obejrzeć reakcję chłopca na obejrzany spot - ta transmisja zostanie umieszczona na fanpage marki Skittles na Facebooku.
Projekt realizuje team marketingowy odpowiedzialny za markę we współpracy z agencją DDB. Na potrzeby akcji powstał film reklamowy, który zostanie pokazany chłopcu oraz cztery zwiastuny-teasery, które zostaną wyemitowane przed finałem Super Bowl.
- W tym roku Skittles tworzy najbardziej ekskluzywną reklamę na Super Bowl. Robimy reklamę, ale pokazujemy ją tylko jednej osobie - powiedział Matt Montei odpowiedzialny za kategorię słodyczy owocowych w firmie Mars. Zapowiedział ponadto, że nawet po Super Bowl spot nie zostanie wyświetlony w żadnych mediach.
Chłopiec, który obejrzy nowy spot Skittles został wyszukany przez dział marketingu marki w mediach społecznościowych, wśród fanów brandu. - Każdy inny reklamodawca w trakcie finału Super Bowl wyświetla reklamę 100 milionom osób. Chcemy być tą jedną marką, która ma najbardziej ekskluzywną reklamę w historii Super Bowl. To jest cel kampanii. Dlatego będzie dużo treści poza samą reklamą, które mają na celu rozpoczęcie dialogu, spekulacje - dodał Matt Montei.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/skittles-robi-reklame-na-super-bowl-ktora-zobaczy-tylko-jedna-osoba-wideo