O zakończeniu swojej współpracy z Superstacją Sławomir Jastrzębowski poinformował w poniedziałek na Twitterze. We wtorek kanał wyemituje ostatni odcinek „Więc jak?”.
Program od września 2013 roku jest pokazywany w serwisie internetowym „Super Expressu”, a na antenę Superstacji trafił na początku 2014 roku. Odcinki są emitowane we wtorki i czwartki, w każdym Sławomir Jastrzębowski rozmawia z gościem, najczęściej politykiem. Skrócone wersje wywiadów ukazują się w środowych i piątkowych wydaniach „Super Expressu”. Producentem programu jest Grupa ZPR Media.
- Nie jest to żadna deklaracja polityczna. Chciałbym podziękować Superstacji za współpracę - mówi Sławomir Jastrzębowski pytany przez Wirtualnemedia.pl o powody zakończenia współpracy z tym kanałem (przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu Superstacja zawiesiła programy Jakuba Wątłego, po tym jak dziennikarz w jednym z nich porównał dziennikarzy Telewizji Polskiej do „brudnych, śmierdzących gnid”).
Jastrzębowski nie chciał powiedzieć, czy odejście z Superstacji oznacza, że będzie teraz więcej współpracował z Nowa TV, w której od startu kanału w listopadzie ub.r. jest gospodarzem programu publicystycznego „Ale o co chodzi?” pokazywanego w piątki o godz. 19:10.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowa-tv-24-godziny-prognoza-pogody-jaroslaw-kret ##
Jutro moim gościem będzie Rafał Chwedoruk. To mój ostatni "Więc jak" w @tvsuperstacja , której bardzo serdecznie za wszystko dziękuję!
— slawek jastrzebowski (@sjastrzebowski) 27 lutego 2017
Według naszych ustaleń „Więc jak?” od połowy marca będzie pokazywane w Nowa TV. Najprawdopodobniej program tak jak w Superstacji będzie można oglądać we wtorki i czwartki, a w środy i piątki skrócone wersje wywiadów będą publikowane w „Super Expressie”. Nie wiadomo natomiast, czy nadal będzie emitowany cykl „Ale o co chodzi?”.
Nie udało nam się jeszcze potwierdzić tych informacji w Grupie ZPR Media.
Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. udział Nowa TV w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej wyniósł 0,24 proc. Od połowy lutego kanał, tak samo jak inne stacje telewizyjne Grupy ZPR Media, można oglądać w serwisie internetowym Videostar.pl.
W ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 138 069 egz. (według danych ZKDP).
Tomasz Wojtas
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/slawomir-jastrzebowski-superstacja-wiec-jak-w-nowa-tv