TVN pokaże specjalne odcinki „Milionerów” z udziałem gwiazd „Diagnozy” i „Podatku od miłości”

13 i 14 lutego 2018 roku TVN pokaże specjalne odcinki „Milionerów”, które zainaugurują nowy sezon produkcji. Walkę o milion zł stoczą w nich m.in. gwiazdy serialu „Diagnoza” i filmu „Podatek od miłości”, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne.

Gośćmi tych odcinków teleturnieju będą trzy duety: Aleksandra Domańska z Michałem Czerneckim, Sonia Bohosiewicz z Maciejem Zakościelnym oraz Kayah z Grzegorzem Hyży. Gwiazdy swoją wygraną przeznaczą dla podopiecznych Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sonia-bohosiewicz-serial-diagnoza-wanda-pokochali-moja-postac ##

Dwa specjalne odcinki „Milionerów” na antenie TVN będzie można obejrzeć w środę, 13 lutego br. o godz. 20.55 oraz dzień później o tej samej porze. Będą to pierwsze emisje nowego sezonu teleturnieju, który będzie emitowany w dotychczasowym paśmie - od poniedziałku do czwartku o 20.55.

Odcinki z gościnnym występem gwiazd z uwzględnieniem przerw reklamowych będą trwały godzinę, a więc o około 25 minut dłużej niż zazwyczaj (start kolejnych pozycji ramówkowych stacja w tych dniach zaplanowała na godz. 21.55, a normalnie jest to 21.30).

Przypomnijmy, że TVN już z dwóch okazji pokazywał specjalne odcinki teleturnieju, w których walkę o milion zł stoczyły gwiazdy związane ze stacją. Pierwszy raz było to w kwietniu ub.r. z okazji Świąt Wielkanocnych. Oba odcinki zanotowały znakomite wyniki oglądalności: pierwszy z nich śledziło 3,25 mln widzów, a drugi - 4,04 mln osób.

Po raz drugi stacja specjalne odcinki „Milionerów” pokazała w grudniu ub.r. z okazji Mikołajek. Miały one odpowiednio 2,21 mln i 2,95 mln oglądających.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-miniserialem-po-faktach-promuje-swoja-komedie-podatek-od-milosci ##

„Milionerzy”, to reaktywowany teleturniej TVN, który w jesiennej ramówce 2017 roku oglądało średnio 2,08 mln widzów. Przełożyło się to na 13,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,39 proc. w grupie 16-59.

Michał Kurdupski