„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko „Naj” na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w lutym br. była „Przyjaciółka”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. Zyskał tylko „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2017 roku wyniosła 200 419 egz. i w porównaniu do lutego 2016 roku zmalała o 24,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,29 proc. do 197 840 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 130 905 egz., po wzroście o 8,60 proc. - jedynym w zestawieniu.

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 71 990 egz., notując największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 39,61 proc.

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem również pochwalić się mógł dwutygodnik „Naj” - było to 10,07 proc.

Z kolei najwięcej - 5,09 proc. - straciła „Pani Domu”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

 

Michał Kurdupski