„Twój Styl” najchętniej kupowany w I półroczu. „Zwierciadło” w czołówce miesięczników luksusowych i shoppingowych

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej stracił „Women’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 175 416 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku pismo to zanotowało stratę wynoszącą 5,91 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 80 835 egz., po spadku o 14,45 proc.

Z szóstej na trzecią pozycję awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu br. uplasowała się na poziomie 64 970 egz., po wzroście o 2,58 proc.

Ostatni był „Shape” (Marquard Media Polska), który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - o 33,68 proc. do 18 296 egz.

Największy spadek, wynoszący 32,31 proc., zanotował „Women’s Health” (Motor-Presse Polska). Jego średni wynik wyniósł 46 465 egz. W zestawieniu spadł on z 3. lokaty na 10.

W czerwcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli „Twojego Stylu”, wyniosła 167 323 egz., po spadku o 15,01 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Zwierciadło” (101 945 egz., do góry o 54,19 proc.), które przed rokiem było piąte. Podium uzupełnia „Joy” (Marquard Media Polska; 80 789 egz., do góry o 87,48 proc.), będący rok wcześniej na 12. pozycji.

Również i tutaj najwięcej zyskał „Shape”, którego wynik zwiększył się o 128,46 proc. do 21 121 egz.

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Hot Moda” (Marquard Media Polska) - było to 35,27 proc. do 23 992 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski