„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży, „Dobre Rady” wyprzedziły „Poradnik Domowy”

W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 354 664 egz. Względem lutego 2016 roku zmniejszyła się ona o 12,34 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 291 937 egz., po spadku o 16,77 proc.

Z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 11,15 proc. do 227 153 egz.

Na czwartą lokatę spadł z kolei „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Sprzedaż tego miesięcznika zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,32 proc. do 193 876 egz.

Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 18,14 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 23,75 proc., odnotowała „Claudia” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Michał Kurdupski