„Kobieta i Życie” liderem miesięczników poradnikowych w listopadzie. „Cała Ty” najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2016 roku wyniosła 310 635 egz. W porównaniu do listopada 2015 roku zmniejszyła się ona o 5,47 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 252 205 egz., po spadku o 10,42 proc.

Trzecie były „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,88 proc. do 240 846 egz.

Z kolei najwięcej - 19,19 proc. - straciła „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 110 535 egz. W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca przedostatniego na ostatnie.

Ostatnia była „Cała Ty” (Phoenix Press), której uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 21,95 proc. do 99 587 egz.

Względem poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Świat Kobiety” - było to 10,37 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 10,87 proc., odnotowała „Cała Ty”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

mk