Nowy logotyp Stadionu Śląskiego jest oparty na kształcie elipsy znak, co stanowi odwołanie do przestrzeni torów lekkoatletycznych i żużlowych, a także boiska piłkarskiego. Otwarcie tej elipsy u góry, będące kreską nad literą Ś, ma symbolizować otwartość stadionu dla wszystkich kibiców i zawodników.
Kolorystyka nowego wizerunku Stadionu Śląskiego oscyluje wokół spokojnej kolorystyki (dominu-je biel i grafit). Mocne są jedynie akcenty i elementy uzupełniające, zaznaczone kolorem turkusowym.
- Naszym zamysłem było stworzenie mocnego i bardzo charakterystycznego znaku. Chcieliśmy przede wszystkim upamiętnić tkankę historyczną tego miejsca i równocześnie wzbogacić markę o nowoczesny wizerunek - opisuje Krzysztof Łabno z agencji Creogram.
- Designerzy z Creogramu doskonale trafili w nasze potrzeby i wyobrażenia na temat nowego logotypu. W prostym znaku ujęli wszystko na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników. W nowym logotypie znalazły się też odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic - dodaje Aneta Moczkowska, członek zarządu Stadionu Śląskiego.
Obiekt po gruntownej przebudowie zostanie otworzony jesienią br.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stadion-slaski-logo-creogram-wideo