Stadion Śląski z nowym logo od agencji Creogram (wideo)

Stadion Śląski w Chorzowie zyskał nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję Creogram. Logo obiektu nawiązuje do kształtu boiska.

Nowy logotyp Stadionu Śląskiego jest oparty na kształcie elipsy znak, co stanowi odwołanie do przestrzeni torów lekkoatletycznych i żużlowych, a także boiska piłkarskiego. Otwarcie tej elipsy u góry, będące kreską nad literą Ś, ma symbolizować otwartość stadionu dla wszystkich kibiców i zawodników.

Kolorystyka nowego wizerunku Stadionu Śląskiego oscyluje wokół spokojnej kolorystyki (dominu-je biel i grafit). Mocne są jedynie akcenty i elementy uzupełniające, zaznaczone kolorem turkusowym.

- Naszym zamysłem było stworzenie mocnego i bardzo charakterystycznego znaku. Chcieliśmy przede wszystkim upamiętnić tkankę historyczną tego miejsca i równocześnie wzbogacić markę o nowoczesny wizerunek - opisuje Krzysztof Łabno z agencji Creogram.

- Designerzy z Creogramu doskonale trafili w nasze potrzeby i wyobrażenia na temat nowego logotypu. W prostym znaku ujęli wszystko na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników. W nowym logotypie znalazły się też odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic - dodaje Aneta Moczkowska, członek zarządu Stadionu Śląskiego.

Obiekt po gruntownej przebudowie zostanie otworzony jesienią br.

tw