Jej koncepcja wyjaśniona została w spocie wizerunkowym z udziałem ambasadorek - trenerki fitness Kasi Wolskiej, Tycjany Acquasanty i Natalii Kusiak (Princess Rap) oraz piosenkarki Marty Gałuszewskiej. Rimmel za pośrednictwem aktywacji konsumenckiej wesprze fundację Mamy Głos - promującej prawa kobiet w Polsce.
Aktywacja polega na dodawaniu na swój profil na Instagramie zdjęć z "gestem mocy". Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji. We współpracy z organizacją zostaną także zorganizowane warsztaty "ciałopozytywności" dla młodych kobiet.
Akcja potrwa do 14 marca. Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu video zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do kampanii koordynuje całościowo Zenith.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stay-matte-rimmel-pomadki-kampania