Streetcom tworzy dział sampling solutions, na czele Małgorzata Michalik

Agencja Streetcom utworzyła nowy dział sampling solutions, którym pokieruje Małgorzata Michalik. Awanse w firmie otrzymali Urszula Jaworowska, Alicja Sielawa i Małgorzata Jabłońska, a nowe osoby zasiliły działy kreacji i sprzedaży.

Michalik jako international account director pokieruje nowo utworzonym działem sampling solutions, w którym rozwijana będzie kolejna usługa platformy - eSampling. W zespole pracować będą Zuzanna Tomaszek jako senior account executive, Sylwia Marciniak jako account executive (poprzednio związana z Move Media)  i Kacper Kaźmierczak, który awansował ze stanowiska communications specialist na junior account executive.

Wewnątrz firmy na stanowisko client service directora awansowała Urszula Jaworowska - poprzednio była account directorem. Łącznie związana jest z firmą od 7 lat. W kierowanym przez Jaworowską zespole na stanowisko strategy managera awansowała Alicja Sielawa, a Małgorzata Jabłońska będzie pracować jako account manager. Do zespołu dołączyły także nowe osoby: Adelina Frydel jako account manager, a Sara Bujnowska i Agnieszka Bielecka jako account executive.

Do zespołu kreacji jako junior art director dołączył Adam Fajewcow.

W dziale sprzedaży stanowisko sales managera objął Filip Dąbrowski, awans na account managera otrzymał zaś Artur Sugier. Obaj będą raportować do Wojciecha Zdunka - global sales directora.

jd