Stuhr, Pazura, Boberek i Mikulski w kampanii „Rak. To się leczy!” (wideo)

Fundacja Rosa rozpoczęła kampanię „Rak. To się leczy!” zachęcającą do badań profilaktycznych. Akcję, opartą na znanych scenach filmowych z udziałem Jerzego Stuhra, Cezarego Pazury, Jarosława Boberka i Stanisława Mikulskiego, przygotowała CAE Agency.

W kampanii „Rak. To się leczy!” wykorzystywane są krótkie spoty nawiązujące do znanych scen z seriali i filmów: z „Seksmisji” i „Kilera” z Jerzym Stuhrem, z „Kilera” i „Chłopaki nie płaczą” z Cezarym Pazurą, z „Madagaskaru” z dubbingiem Jarosława Boberka oraz ze „Stawki większej niż życie” ze Stanisławem Mikulskim. Fragmenty wypowiedzi mają niestandardowo zachęcać odbiorców do wykonywania badań profilaktycznych.

 

Spoty od 4 lutego są emitowane w kanałach Telewizji Polskiej. Dodatkowo w programach śniadaniowych na temat profilaktyki będą się wypowiadali eksperci, pacjenci i znane osoby. Za kreację i współorganizację kampanii odpowiada CAE Agency, a partnerem akcji jest ING Życie.

Na inaugurację kampanii Ruch Społeczny Polskie Amazonki zorganizował w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego flash mob. Około stu osób w pomarańczowych koszulkach zatańczyło w rytm piosenki Michaela Jacksona „Blame it on the boogie” według choreografii Moniki Bral.

tw