„Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” w kampanii SuperGrosz.pl (wideo)

Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego”, przygotowały firmy F25 i White Paper Agency.

- Jest to pierwsza kampania telewizyjna w historii firmy, stąd nasze wielkie podekscytowanie i duże nadzieje z nią związane. Liczymy, że dzięki kampanii prowadzonej w największych stacjach telewizyjnych zwiększy się rozpoznawalność naszej marki. Ponadto chcemy promować rozbudowanie oferty skierowanej do naszych stałych klientów - pożyczki do 15 tys. zł. z możliwością rozłożenia płatności aż na 48 rat - mówi Piotr Siwiec, prezes SuperGrosz.pl.

Głównym elementem kampanii jest rysunkowy spot, którego bohater obserwuje spadającą gwiazdkę z nieba, co uzupełnia komentarz lektora: „Każdy życzy sobie czegoś innego, ale Ty…”. Reklama jest oparta na grze słów: życzy - pożycz.

Akcja reklamowa trwa od 9 października. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVP) oraz internet (m.in. YouTube), potrwa do końca grudnia. Jest to pierwsza kampania promująca SuperGrosz.pl.

Koncepcją kreatywną i produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25, natomiast za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada White Paper Agency.

tw