- Jest to pierwsza kampania telewizyjna w historii firmy, stąd nasze wielkie podekscytowanie i duże nadzieje z nią związane. Liczymy, że dzięki kampanii prowadzonej w największych stacjach telewizyjnych zwiększy się rozpoznawalność naszej marki. Ponadto chcemy promować rozbudowanie oferty skierowanej do naszych stałych klientów - pożyczki do 15 tys. zł. z możliwością rozłożenia płatności aż na 48 rat - mówi Piotr Siwiec, prezes SuperGrosz.pl.
Głównym elementem kampanii jest rysunkowy spot, którego bohater obserwuje spadającą gwiazdkę z nieba, co uzupełnia komentarz lektora: „Każdy życzy sobie czegoś innego, ale Ty…”. Reklama jest oparta na grze słów: życzy - pożycz.
Akcja reklamowa trwa od 9 października. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne Polsatu i TVP) oraz internet (m.in. YouTube), potrwa do końca grudnia. Jest to pierwsza kampania promująca SuperGrosz.pl.
Koncepcją kreatywną i produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F25, natomiast za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada White Paper Agency.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/supergrosz-pl-pozyczka-kazdy-z-nas-zyczy-sobie-czegos-innego-w-kampanii