W walentynkowej reklamie biżuterii Svarovski po raz pierwszy wystąpiły pary homoseksualne

Z okazji zbliżających się walentynek marka biżuterii Svarovski przygotowała kampanię z udziałem kilku zakochanych par, w tym dwóch homoseksualnych. Spot trafił m.in. do polskiej telewizji.

W walentynkowym spocie biżuterii Svarovski występuje kilka różnych par, a główną rolą gra ambasadorka marki - modelka Karlie Kloss, której partneruje hiszpański model Andres Velencoso. W spocie widzimy też popularną włoską blogerkę modową Chiarę Ferragani z partnerem, raperem Fedezem. Ponadto, w reklamie zagrał także para z Azji - chińska aktorka Maggie Jiang i japoński model Daisuke Ueda, a także Malaika Firth i Malik - oboje czarnoskórzy. W spocie wystąpiły także dwie pary o orientacji homoseksualnej.

Kampania Svarovskiego obejmuje spoty w dwóch wersjach – dłuższej, ponad 40-sekundowej oraz krótszych, dziewięcio- i jedenastosekundowych zapowiedzi. Spoty są emitowane także w polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN.

Co ciekawe, wersji reklamy z udziałem wszystkich par nie ma na oficjalnym kanale na YouTube Svarovskiego.

 

 

jd