Syzygy Warsaw globalnym hubem technologicznym Grupy Syzygy

Agencja Syzygy Warsaw została głównym dostawcą usług w zakresie technologii, m.in. przygotowywania, wdrożeń i utrzymania platform internetowych, dla międzynarodowych oddziałów Grupy Syzygy. Współpracuje m.in. z biurami w Londynie, Bad Hamburgu i Warszawie przy projektach m.in. dla takich marek Mazda, Kyocera i Dr. Oetker.

- Wywodzimy się z digitalu i od samego początku istnienia warszawskiego oddziału Syzygy bierzemy udział w największych projektach grupy. Wierzymy też, że jakość ma znaczenie, a dzięki specjalizacji jesteśmy w stanie tę jakość osiągać i ostatecznie oferować usługi na najwyższym poziomie. To sprawiło, że to właśnie tu, w Warszawie powstał hub technologiczny całej grupy. Jest to dla nas wielkie wyzwanie, ale i olbrzymia szansa, na to by pogłębić kompetencje i stworzyć miejsce o wyjątkowej specjalizacji - komentuje Michał Łukawski, dyrektor zarządzający Syzygy Warsaw.

Działania strategiczne Syzygy Warsaw przewidują rozwinięcie dotychczasowych kompetencji z obszaru strategii, experience design i technologii. W zakresie digital developmentu agencja skupia się na wdrożeniach platform www opartych na CMS-ach enterprise takich jak Adobe Experience Manager i open source, aplikacjach web (HTML, React, AngularJS, PHP, Symfony, Java, Adobe Experience Manager), integracjach usług SaaS (Adobe Analytics, Adobe Target, Adobe Campaign Manager, Google Analytics, Google Optimize) oraz hostingu w chmurze (Amazon Web Services, Heroku i usługi DevOps).

Syzygy ma na swoim koncie realizacje dla takich marek jak Mazda, BMW, Kyocera, Dr. Oetker, SAP, PayPal, O2, Nutricia, LOT i TUI.

bg