T-Mobile zapewnia klientów biznesowych - „masz to czarno na białym”

Pod hasłem „Firma bez limitów - masz to czarno na białym” ruszyła kampania T-Mobile skierowana do klientów biznesowych. Biorą w niej udział przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług operatora. Akcję przygotowały Bridge2Fun, LiquidThread, Agencja Warszawa,  ARC Worldwide oraz dom mediowy SMG.

Kampania „Firma bez limitów - masz to czarno na białym” promuje promuje pakiet dwóch usług: internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto.

Operator w ramach akcji zaprosił do udziału w klipie reklamowym kilkanaście osób prowadzących na co dzień własne firmy: Alicję Jagodzińską, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcina Ludwinka, coacha i trenera biznesowego z Neoprodukt, Wiktora Borowskiego z palarni kawy Coffee Republic, Daniela Gąszewskiego oraz Kingę Gałuszkiewicz, producentów soków - Natura Cold Press, Różę Lewicką z Poczty Balonowej, Igora Konefała z parku trampolin -  Hangar 646, Annę Radgowską z firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Paulę Ostalską założycielkę szkoły tańca I Love Dance Studio.

Spoty telewizyjne emitowane są w dwóch półminutowych wersjach.

 

Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG).

Wymienione agencje odpowiadają również za przygotowanie wrześniowej kampanii T-Mobile „Teraz możesz”, promującą nielimitowany internet domowy oraz wakacyjnych akcji promocji oferty na kartę i bezpłatnego dostępu do Netflixa.

jd