Spoty z kampanii utrzymane są w konwencji obowiązującej w reklamach T-Mobile od wiosny br., opartej na kolorach szarym i charakterystycznym dla tej sieci barwie magenta. W klipach wykonano piosenkę „Easy” Lionela Richiego w znanym wykonaniu zespołu Faith no more.
Kampania podkreśla, że wprowadzoną właśnie przez T-Mobile usługę nielimitowanego internetu bezprzewodowego można aktywować bardzo łatwo i, w przeciwieństwie do internetu stacjonarnego, bez konieczności wizyty montażystów dostawcy. Usługa kupowana osobno kosztuje 45 lub 55 zł miesięcznie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-lte-zasieg-sieci-raport ##
Akcja jest skierowana do wybranych grup społecznych, m.in. rodzin, studentów oraz mieszkańców małych miejscowości. Rusza w środę, obejmuje m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za obsługę reklamową T-Mobile Polska odpowiadają firmy marketingowe Bridge2Fun (kreacja i produkcja spotów), Agencja Warszawa (działania w social media), ARC Worldwide (materiały BTL), Liquid Thread (reklamy w internecie) oraz SMG Polska (planowanie i zakup mediów).
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-nielimitowany-internet-domowy-reklamowany-prosto-i-bez-fachowcow-od-montazu