T-Mobile wprowadza nielimitowany internet domowy za 45/55 zł

T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę szerokopasmowego internetu bezprzewodowego, który osobno kosztuje 45 lub 55 zł miesięcznie, można też kupić go z taryfą abonamentową. Telekom kieruje tę usługę głównie do mieszkańców mniejszych miast i wsi.

Nielimitowany internet domowy od T-Mobile kosztuje 45 zł miesięcznie z prędkością do 20 Mb/s, a 55 zł - z prędkością do 60 Mb/s. Z usługą dostępne są dwa modele routerów Huawei: B529 za 199 zł i B525 za 1 zł

Usługa jest też dostępna z taryfami abonamentowymi operatora. Taryfa dla indywidualnego abonenta z różnymi wariantami tej usługi kosztuje 95 i 105 zł, dla dwóch abonentów - 125 i 135 zł, a dla rodziny - 135 i 145 zł.

Nie jest pobierana opłata aktywacyjna. Raz w cyklu rozliczeniowym klient może zmienić wariant usługi, z którego korzysta

Nowa oferta jest adresowana przede wszystkim do osób mieszkających w miejscach, gdzie nie jest dostępny internet stacjonarny w dobrym standardzie. Chodzi m.in. o mieszkańców mniejszych miast i wsi, a także studentów i osoby zmieniające miejsce zamieszkania.

Operator podkreśla, że 20 proc. budynków w Polsce nie korzysta z internetu stacjonarnego, natomiast 30 proc. ma dostęp do łączy o prędkości do 10 Mb/s, a tylko 32 proc. - do łączy o prędkości ponad 30 Mb/s.

- Przez lata inwestowaliśmy w naszą sieć, przygotowując się na gigantyczny wzrost konsumpcji danych, którego nie da się zaspokoić tylko poprzez infrastrukturę stacjonarną. Jesteśmy gotowi jak nikt inny odpowiedzieć na to zapotrzebowanie już dzisiaj, oferując stabilny i niezawodny dostęp do internetu dla każdego domu - komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska. - T-Mobile 1 – Internet Domowy łączy zalety dostępu mobilnego i stacjonarnego. Działa wszędzie, pozwala (jak w usłudze stacjonarnej) na transmitowanie nieograniczonej ilości danych a przy tym jest tak prosty w użyciu jak to tylko możliwe. Przed wprowadzeniem produktu na rynek przetestowaliśmy go w dwóch wybranych miastach. Ponad 90% z setek klientów, którzy w ramach testów korzystali z usługi jest z niej zadowolona, a ponad 60% poleciłoby ją znajomym. Doceniają szczególnie stabilność i szybkość połączenia. Te wyniki mówią dużo o jakości rozwiązania które dziś wprowadzamy - podkreśla Frederic Perron, członek zarządu i szef rynku prywatnego w firmie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-lte-zasieg-sieci-raport ##

Reklamy nowej usługi, pod hasłem „Teraz możesz!”, podkreślają m.in. prostotę jej aktywowania: bez instalowania żadnych kabli prze pracownika dostawcy. T-Mobile daje możliwość rezygnacji w ciągu 30 dni od zakupu i zwrotu kosztów (mogą skorzystać z tego wszyscy zainteresowani, nie tylko klienci tej sieci).

T-Mobile poinformował, że usługę Supernet Video, wprowadzoną dla abonentów sieci pod koniec maja br., jak dotąd kupowało dziennie ok. tysiąca klientów. Operator spodziewa się, że nowa usługa będzie sprzedawać się co najmniej w takim tempie.

Na koniec czerwca br. T‑Mobile Polska miał 10,25 mln użytkowników, w tym 6,74 mln abonentów i 3,51 mln klientów usług prepaidowych.

tw